4.30

Börjar min dag 4.30... gäsp va segt det är att gå upp då. Men va skönt det är när kl är 14 och man får gå hem då:)

Hade förberett träningsväskan så stannade till på gymet på vägen hem och fick upp pulsen lite med ett cirkelpass💪tänker inte gå ut för hårt för då blir jag sjuk eller skadar mig. Men kommer fortsätta följa stora träningsboken för kvinnor💪
Hade gått mkt på jobbet idag visade stegräknaren över 12000 så det fick räcka med det för jag va inte alls sugen och gå ut i regnvädret idag! Det va inte Bamse heller så vi va överens om att äta och sen inta soffan!
Och här ligger vi och följer hockeyn! Heja Brynäs❤️💛🖤 
Imorgon får vi se vad det blir för form av motion:) för något blir det för jag har bestämt mig👊💪


Bamse kollar hockey😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0