Ledigt!

Fredag och ledigt😊 skönt med en ledig dag iallafall!
Jag gick upp med killarna och Ät frukost med dom och sÄg till att dom kom ivÀg. Tog pÄ mig trÀningsklÀderna och gick till gymet, körde ett pass ur boken stora trÀningsboken för kvinnor! Det Àr sÄ skönt och ha ett program och följa det Àr bara och gÄ dit och köra utan att sjÀlv behöva fundera pÄ övningar repetitioner och set.

NĂ€r jag kom hem tog jag och Bamse en lĂ„ngpromenad vĂ€dret va inte det bĂ€sta men det finns inget dĂ„ligt vĂ€der bara dĂ„liga klĂ€der!😉 Bamse Ă€r sĂ„ rolig, han Ă€r precis som ett barn, ska gĂ„ i vattenpölar pĂ„ stenar och pĂ„ isen pĂ„ vattenpölar.
VĂ€l hemma fixade jag för Lussebaket. Åt lite lunch och sen va det bara och rulla och snurra till bullarna.
Sen vaknade Jonas och jag Ă„kte och hĂ€mtade killarna för att hem och fika pĂ„ nybakade Lussekatter. Sen Ă„kte vi till Örebro för att kolla pĂ„ skidklĂ€der till Jonte vi hittade till slut och han gĂ„r nu runt i jackan hĂ€r hemma😊
Sen Ă„kte vi till Linde för att bada och köpa Ă„rskort för halva priset! Killarna hoppade och busade medans jag och Jonas simmade det blev nĂ„gra vĂ€ndor. Skönt! PĂ„ vĂ€gen hem köpte vi med oss kinamat😋 Jonas har nyss gĂ„tt till jobbet killarna spelar och jag och Bamse ligger pĂ„ soffan😊 ha en fortsatt bra kvĂ€ll!
/C


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0