Mallorca dag 3

En solig morgon här i Cala Bona
vi bestämde oss ändå för att åka till Cuevas del Drach utanför Porto Cristo. Efter tips från personalen tog vi bussen dit, smidigt tyckte vi.
Väl framme kände jag igen mig sedan jag var där med min familj för många år sedan.



På väg ner!
Väl där nere öppnar sig ett konstverk gjort av naturen förstärkt av människor med belysning.















Det hela avslutades med att tre båtar gled in på vattnet, i den första var det ett piano och stråkinstrument dom andra två kunde man åka en bit på vattnet efter "konserten" det var klassisk musik som spelades och det kändes så rätt i denna miljö.

När vi kom ut hade vi precis missat bussen nästa skulle gå om minst 30 min. Min älskade man som hatar vänta i solen frågade en taxichaufför vad han skulle ha för att köra oss tillbaka. Han fick ett pris och vi var hemma på hotellet innan bussen gått från grottorna. Vi fick ju se lite av ön oxå😊
Väl hemma var det lunch dax, idag hittade vi en bättre lunchrestaurang👍 sen strosade vi lite på shoppinggatan.



Jonas hittade ett ställe med massage och fick sig en rejäl omgång! Massören var näst intill svettig när dom var klara😂
På samma ställe hade dom fiskspa. Har alltid velat prova så nu tog vi chansen.




Skum känsla till en början men man eller jag vande mig, Jonas hade någon som sög sig fast hårt under foten😂😂🐠🐟
Fötterna blev åtminstone mjukare efteråt.
Sen tog vi oss en varsin glass
och satte oss i hamnen och njöt.




Det är supervackert här😊
Middag intog vi på 

Mkt god mat och så trevlig personal😊
Nu ska vi försöka sova utan ac!! Vi får sova med balkongdörren öppen. Första natten satt en duva och kurrade där ute men natten som va gick bra.

Ha de bra!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0