Sjukstuga

Då har febern hittat till vårat hem, Jonte ligger däckad i hög feber 39-40 grader pendlar det mellan, ibland nere under 38 med Ipren och alvedon i kroppen😕 stackarn! Men han kan iaf äta glass😋 när den väl finns i hemmet! Imorse väntade jag med att åka och handla innan Jonas vaknat då han ska jobba inatt fick han sova ut. Men Jonas sa att han kunde åka och handla glass och några fler saker. Han kommer hem en stund senare med allt utom GLASSEN! Haha😂😂 men han åkte ner igen och gjorde om och gjorde rätt!

Jag har varit ledig idag och det va en härlig dag att vara ledig på, solen sken och det var så skönt. Jag plockade av på altanen och städade, vi la tillsammans dit alla dynor och kuddar. Så vi avnjöt årets första lunch på altanen. 
Bamse njöt av att bästa säsongen är på ingång😄☀️

Alex och Jonas va in till Örebro och dykcenter idag och hämtade Alex kursbok och köpte lite dykutrustning. Han är peppad och så sugen nu. Han gjorde några sidor i boken och det kommer gå så bra för honom! Får se om Jonte oxå blir sugen och hänga på och då går givetvis jag oxå kursen! 
Vi var i väg i tisdags och gjorde ett provdyk. Alex var som fisken i vattnet. Jag och Jonte hade lite svårare och få till allt😂 det blir nog ett till provdyk så vi kommer tillrätta med det!





Nu ska jag krypa ner hos en febrig kille och hoppas vi får en god natts sömn!

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0