2015----->2016

Ja då har vi gått in i ett nytt år! 
2015 var ett år med berg och djupa dalar.. Men mycket roligt och bra har hänt under året.

Jag fick återigen känna på att människor jag litat på och trott var mina vänner vände mig ryggen när det började blåsa. Återigen sviken av vuxna människor.

Men jag lärde mig vilka som är mina riktiga vänner, genuina äkta vänner❤️
Dessa ska jag hålla fast vid.

Reflekterade över en sak, mobbing kommer ALDRIG upphöra så länge vuxna mobbar varandra och talar illa om andra människor för barn hör och förstår... 

Året som gick var väldigt mycket upp och ner gällande träning. Hittade en träningsform som passar mig Crossfit, hoppas att jag och mina fina vänner kommer kunna träna massor i år😊
Även annat än Crossfit... Bra att variera!

Vi åkte på en drömsemester till underbara Mexico☀️🐢🌴
Så varmt och behagligt, god mat och ett härligt folk😊





Längtar tillbaka❤️ 
Återstår att se om det blir en resa i år med...☀️🌴 vi har ett litet projekt på g hoppas det går vägen!

Jag tog ett nytt kliv på jobbet och är nu varannan schemaperiod på Avd 53 respektive Tiva! Trivs så bra på båda ställena, otroligt tacksam att jag fått chansen att göra detta och att jag tog den! Tack Nina😉 för du fick mig på rätt spår igen!!!

Önskar alla ett riktigt bra 2016! Med allt vad det innebär för just dig😊

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0