20

Idag är det 20 dagar kvar till Mallorca☀️ ska bli skönt och komma iväg ett tag. 
Mamma och pappa kom hem i fredags från Cypern där dom varit en vecka i sol och värme😊 svärmor och svägerskan åker någon dag efter vi kommit hem. Mycket resande i släkten nu😉

Hur går det då med allt? Jo det rullar på! Intensivt och mycket med det mesta.
Jonas har jobbat mycket och gått olika kurser på nya lok... Fler blir det. Kör lastbil gör han emellanåt oxå, nu har killarna åkt med en varsin gång och vill göra det flera gånger! Alltid kul med sällskap, och kanske inte ett sådant sällskap som jag som är konstant hungrig när jag åker lastbil sen somnar jag så fort det börjar rulla😂😂  nästan iaf.

På mitt jobb är det mkt och tungt just nu, har varit ledig i helgen och det har varit så välbehövligt! Hunnit träna och vara ute i friska luften, även städat hela huset😊 
I fredags hade vi våra vänner Tessan och Niklas med barn över på mat och sällskap, så trevligt! 
I går bjöd jag över mamma och pappa på mat, även det jättetrevligt.

Idag har Jonte spelat träningsmatch i Linde, Jonas, Alex och svärmor var och kollade handboll.
Kvällen avslutades med mästarnas mästare!

Träningen går ibland bra😉 har kommit igång efter en seg sjukdomsperiod bara och hålla i nu!
Ska försöka ta mig upp tidigt imorgon innan jobbet... Får se hur det går😁😁

Ibland får man reda på saker om folk som nästan får en och svimma! Man tror inte saker om vissa som man får höra. 
Jag tycker det är så svårt att förhålla sig till det folket, en del av mig vill visa vart jag står medans en annan del biter ihop och låssas att det är som vanligt... Hur som helst så gnager detta och jag vet inte vilket ben jag ska stå på, men jag hoppas och tror att just i detta fall löser det sig och förhoppningsvis inser folk hur fel det är..,,

Med dessa funderingar säger jag nu godnatt😊 hoppas ni får en toppenvecka!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0