Snart....

8 dagar kvar tills vi åker på en efterlängtad semester!😊☀️ två veckor i Mexico, Akumal. Kommer bli så skönt med semester!
Idag packade vi det mesta, några små saker kvar att packa och fixa.

Helgen har jag tillbringat på jobbet på Tiva, roligt och få möjligheten att prova på intensivvård och det här är ju en chans för mig att utveckla mig. Var ner ett par timmar på avdelningen oxå och hjälpte till för just nu är det mycket där. Så kul och träffa dom kollegorna, och höra att dom saknar mig😊

Ikväll tog jag och Jonathan en promenad med Bamse, tycker det är så mysigt att få chansen att bara ha med en av dom och prata och lyssna på just honom. 

Imorgon ska jag träna med min fina vän Lena❤️ hon har varit på semester i Florida🌴☀️ ska bli roligt och höra vad hon har gjort och haft det.

Japp, jag försöker hålla mitt löfte till mig och det känns bra! Måste ju ta tag i mitt välmående igen😊

Men nu går mina ögon i kors, så natti natti😴

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0