Jul...

Man brukar ju aldrig hålla nyårslöften... Men många gånger har man för höga förväntningar på sig själv...
I år ger jag inget nyårslöfte utan det är en investering i min hälsa och mitt välmående! 
Jag och min bästa vän ska se peppa varandra efter helgerna och nå våra mål. Det kommer vara tufft och vi kommer stöta på höga berg och djupa dalar, men tillsammans ska vi göra det! 

Jag har varit där, hon med vi vet vad som krävs nu är det lite annat när man har familj men dom stöttar oss till 100% så vi kommer att lyckas så är det!

Bara att kämpa😊

Julen har varit bra, första julafton på 34 år som jag inte firat med min familj😉🎅 men det gick bra jag var på jobbet med mina underbara kollegor och vi åt god mat och massor med godis😋
Vi firade den 23:dje istället med julmat och Bingolotto😊 
Killarna fick sina julklappar och var så nöjda!
Dom var inte alls ledsna att dom fick fira julafton två kvällar😄

Nu ska jag försöka få dessa jullovslediga killar i säng😴

Natti natti!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0