Tacksam

Är så oerhört tacksam över min familj, släkt och mina nära vänner. 

Ibland måste man stanna upp och lyfta blicken och se det man har!

Sen vi kom hem från Thailand och Malaysia tycker jag det har gått i ett.... Jag har inte landat förens ikväll! 
Det har varit mycket jobb och nu sista dagarna på denna vecka sjukt mycket på jobbet... Jag ska ju även nämna mina underbara stöttande superduktiga kollegor som gör att jag orkar och tycker det är kul och gå till jobbet😊 

Ikväll fick jag hjälp av Alex och laga mat som han med inspiration av grannen C bestämde spagetti och köttfärssås, jippi på en lördag. Men vad gör man inte för sina barn??!! Jättekul och laga ihop och det blev så gott😋 sen blev det chips, godis och grönsaker och dip. Alla grönsakerna tog slut!! Så kul att killarna tycker om grönsaker😄👍 
Jonas är på galej med ett glatt gäng, så ikväll gosade jag och båda killarna ner oss i soffan och tog det så lugnt vi kunde. Då kände jag att det var riktigt behövligt! 

Nu sover killarna och Jonas är i Linde😊 ska oxå sova och drömma om alla fina människor i min närhet😊
 

Vad vore jag utan er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0