Uppdatering 2014

Längesedan jag skrev! 
Men jag vet att det krånglade så när jag bloggade i somras så då tröttnade jag.
Hoppas på att det är bättre nu:)

Sedan sist har det hänt så mycket så jag kan inte komma ihåg allt! Men vi hade en underbar semester välbehövligt!

Jag jobbar på och trivs fortfarande så bra:) ångrar inte mitt val! Just nu är det lite omorganisation på jobbet gällande chefer, när allt är klart och dom blir varma i sina roller kommer det bli toppen tror jag:)

I somras satt vi med Rickard och Sara på altanen och pratade om att det vore kul och resa tillsammans! Vi har ju provat tidigare och det va inga problem:)
Så just nu ser vi så mkt framemot våran resa till Langkawi, Koh Lipe och Koh Lanta! Den 28 mars åker vi😎☀️

Killarna kämpar på med skola, idrott och kompisar. Nu är vi i slutskedet på  hockeysäsongen, två träningsmatcher kvar och en cup sen laddar vi om för fotboll😊 men jag hoppas att hockeygänget får till barmarksträning och ev innebandy tillsammans under vår och sommar👍 

Jonas har oxå börjat och spela hockey. Det började efter föräldramatchen på hockeyn förra året, vi var flera mammor som va sugna och köra lite. Men det var dålig uppslutning och dumma tider för min del... Men då drog några av lagets pappor ihop ett gäng som nu är kanske klubbens största😉 dom tränar, spelar matcher och har så kul ihop.

Träningen är fortfarande endel av mitt liv. Och nu har ännu ett gym öppnat i Frövi, ett riktigt bra gym med supertrevliga ägare👍😊 

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid en sjuk Jonathan och få min skönhetssömn. Hoppas han inte hostar allt för mkt i natt😔😳

På återseende😁






 / Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0