Jahaja!

En vecka i skolan sen tog baciller och virus över Jonathans kropp... Snor och hosta. Alexander snorar även han... Men dom är duktiga och vilar och tar det lugnt! Dom vill vara frisk imorgon då det är skola igen😄👍 imorgon ska Alex ta skolkort. Kul att dom gör det tidigt så barnen har lite färg efter sommaren och sen hinner ju skolkatalogen komma innan året är slut😊

Snart har den här helgen oxå gått! Det går fort när man har roligt, för jag har dom bästa kollegorna man kan tänka sig! Många patienter säger att det märks att ni trivs på jobbet och ni har en härlig stämning i arbetslaget och det kan jag bara hålla med om! 

Igår blev det äntligen ett pass på gymet!! Skönt att vara igång igen😊
Även imorse åkte jag ner och körde ett pass👍





Sen blev det god gröt med mammas äppelmos!!

Nu samlar jag kraft och ork för att gå en sväng med Bamse i regnet:(

/ Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0