Fredag😄

Japp Ă€ntligen fredag lĂ€ser jag pĂ„ fb och instagram!😄 för min del drar jobbet igĂ„ng just idag!👍 men mig gör det inget att jobba helg, man Ă€r sĂ„ instĂ€lld pĂ„ det och sen har jag dom bĂ€sta kollegorna man kan tĂ€nka sig😊 det trĂ„kiga Ă€r nu nĂ€r killarna gĂ„r i skolan i veckorna sĂ„ Ă€r det helgerna som Ă€r de enda lediga dagarna tillsammans.... 

Lite sega va dom grabbarna imorse nĂ€r klockan ringde men dom fixade till sig och kom ivĂ€g! FĂ„r se om dom kommer ihĂ„g och Ă„ka direkt till mormor och morfar efter skolan dĂ„ bĂ„de Jonas och jag jobbar😊  
Jag och Bamse tog en lÄngpromenad.
Morgonmys efter promenaden❀

Sen har vi plockat Ă€ppeln jag mamma och pappa sĂ„ nu ska det bli riktigt Ă€ppelmos👍😋 

Har egentligen massor och fixa hĂ€r hemma, men Jonas har jobbat natt sĂ„ jag mĂ„ste vara tyst. Det slĂ„r ju aldrig fel om man mĂ„ste vara tyst och grejar med nĂ„got sĂ„ lĂ„ter det Ă€nnu högređŸ˜± sĂ„ jag gör minsta möjliga!

Jag skrev ett inlĂ€gg om idrott och sport hĂ€romdagen, jag kom och tĂ€nka pĂ„ en till sak... Som förĂ€ldrar till barn som sportar sĂ„ Ă€r man ju ofta med pĂ„ matcher, cuper poolspel mm. I hockeyn Ă€r mĂ„nga av oss med under trĂ€ningarna, ja inte pĂ„ isen utan i den varma cafeterian👍 och dĂ€r knyter man kontakt med andra förĂ€ldrar. Det ser jag som otroligt positivt! Jag tror det gynnar barnen i det lĂ„nga loppet med en engagerad förĂ€ldragrupp😊
Sen har vi genom hockeyn fĂ„tt mĂ„nga nya vĂ€nner! Jonas spelar ju Ă€ven han hockey med ett hĂ€rligt gĂ€ng! Vi spelarfruar stĂ€ller upp pĂ„ vĂ„ra gubbar och vi har fĂ„tt en hĂ€rlig sammanhĂ„llning! Barnen kĂ€nner varandra och har jĂ€ttekul ihop. SĂ„ idrotten ger sĂ„ mycket med Ă€n svett och trĂ€ningsvĂ€rk, kan ge vĂ€nner för livet😊 sĂ„ glad att jag trĂ€ffat er! Ni vet vilka ni Ă€r😄

/ Cissi 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0