Jun. 24, 2013

Sitter i bilen på väg neråt landet med familjen:)
Vi har semester och sommarlov! Har precis haft en diskussion om varför barnen har sommarlov och vi vuxna semester.... Varför det inte heter samma när man är ledig?!

Jag har sagt upp mig från min tjänst i Örebro kommun och jobbar helt och hållet på avd 53 kärl-thorax på Usö nu! Trivs så bra, mina kollegor är bäst och patienterna är oftast mkt tacksamma:)
Så för er som undrar trivs jag riktigt bra! Jag vaknar oftast och känner glädje över att gå till jobbet, fast sista veckan nu innan semestern har varit tung. Jonas har haft semester hela veckan och Jonathan och Alexander har haft sommarlov! Så jag har tyckt det känts orättvist när dom legat och sovit gott och jag måste upp och iväg.. Men så fort jag kommit till jobbet har det känts bra. Förutom när någon... Taggat mig på åka båt bilder och minigolfs skoj;)
Även Sara och Rickard har semester så dom har tillsammans roat sig;)
Men nu har även jag semester!!!

Jonas har planerat våran semester, jag vet några saker vi ska göra men inte allt!!! Spännande och se var vi hamnar:)
Vi blev väckta vid 6-tiden av Jonas och packade in det sista i bilen och så bar det iväg och så är läget just nu på väg:)

Vi är fullproppade med socker så vi håller igång så ingen somnar;) spelar musik och sjunger med! Härligt är det iaf, men vi har Sean Banan förbud i bilen :D

Om någon undrar så går det bra med träningen:) men den kommande vecka har min träning tagit semester från mig.... Tror vi behöver vila från varandra en stund. Jag gissar att det blir mycket gå nu under semestern.

Just nu är vi i Vetlanda.

Återkommer när vi är på plats:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att läsa din blogg! Vi saknar dig på ditt gamla jobb! Lovar att jag snart oxå drar mig från kommun till landstinget! Ha de gott! Kram Frida

2013-06-24 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0