Vardag

Ja då är det höst och vardag igen. Sommaren har tagit slut och den tråkiga hösten har kommit.... Jag tycker inte om hösten. Det som alla pratar om med varma mysiga tröjor och tända ljus och krypa upp i soffan under en filt och kolla film och mysa de är inte något som jag längtar efter.....

Jag njuter när det är ljust och man kan grilla sitta på altanen med underbara vänner och kolla film där. Varma ljumma sommarkvällar bad och åka båt! Men vi är alla olika och det är tur:)

Jag undrar vart tiden tar vägen... På fredag fyller Jonathan 8 år!!! Vi har förberett för hans discokalas på fredag kväll. Dricka, chips, godis mm har inhandlats. Presenter till födelsedagsbarnet. Sen har jag och pojkarna bakat! Jonathan har rullat chokladbollar, han gjorde två omgångar eftersom han sa att Sara och Rickard tycker jättemycket om det! ;)
Det blev bullar, kladdkaksmuffins, en mjuk kaka med blåbär och en mjuk pepparkaka!
Killarna tyckte det va gott att slicka skålarna!!

Har kommit igång och tränat igen efter semestern:) känns bra! Men det ger träningsvärk. Jonas har märkt av skillnad på sina kläder han tappar nästan byxorna, skärpet måste det göras nya hål! Men han har aldrig vägt så mycket som han gör idag! :)

Har funderat på en sak... Varför skaffar vissa människor barn?!
Vi försöker alltid hålla våra barn hela och rena. Engagerar oss i våra barn är intresserade av vad som händer i deras liv. Stöttar dom i med och motgång!
Ser alldeles för många som inte bryr sig om varken det ena eller andra... Det gör mig så ledsen!!

Ibland kan ett leende en fråga eller bara ett hej! Göra så mycket! Tänk på det...

//Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0