Torsdag!

Nu är vi på god väg mot helgen:) me like. Är ledig hela helgen, men det betyder inte att det blir lugnt;)

Imorgon jobbar jag först i hemtjänsten, sen kväll på 5:an. Tror inte jag blir så trött för det blir miljöombyte:)
Har idag gjort vissa efterforskningar.., det ser bra ut. Ska ta tag i vissa frågor kring det här sen är det bara och köra!

På lördag har jag tänkt att jogga en sväng... Sen får vi se om jag full följer oxå;)
Tar min familj med mig och vi far till Västerås på dop av lilla Elsa:) ska bli kul med ett dop! Sen blir det fika efteråt ;)
Kvällen borde bli lugn....

För på söndag åker vi till Glanshammar för poolspel med Jonathans fotbollslag. Ska bli kul och se hur laget och spelarna utvecklats:)
I tisdags spelade laget träningsmatch mot Fellingsbro. Frövis killar och tjej vann stort 19-0!! Jonathan stod i mål första halvlek jätteduktig kille:) sen spelade han anfallare och back oxå. Han tycker själv bäst om att stå i mål!

Ligger i sängen och skriver:) därför kommer inga bilder denna gång....
Men jag lovar att inte bli bekväm, så det kommer bilder:)

Annars har Jonas dragit igång ett rejält projekt... Han började röja i källaren idag och hittade ett snickar/verkstadsrum. Vi får se fram emot sommaren hur långt vi kommit:)

Jag har hunnit med en släng rejäl huvudvärk. En kraftig förkylning och pollenallergi på de... Men jag ÄLSKAR våren!!!!

Nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon!

// Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0