Sööndag

ja så va denna helg snart till ända! Jonas tycker nog det är skönt med tanke på att han jobbat helgen:)
Men jag tycker det känns ok ska ju till lasarettet och jobba imorgon och på tisdag:) Jonas ska på rökdykledarutbildning på måndag till onsdag. Så ja det är som vanligt, sen petar vi in lite fotbollsträningar, innebandyträningar, promenader och annat smått och gott så fanns det ingen ledig tid kvar;)

Idag har vi bara varit lediga, jag har fixat lite här hemma med det vanliga disk, tvätt och lite extra torkning av golven för vi har en 6-åring här hemma;)
Sen har Jonathan packat och fixat presenterna till sina kompisar, han är iväg på badkalas i Linde, är ev på väg hem;) dom va ett gäng 8-åringar som ska bada, sen komma ur badet och in i duschen och duscha och klä på sig. Alla som har eller känner en 8-åring vet hur ofokucerade dom kan vara:P men jag tror det går bra!

Jag och speedade Alex tog en skogspromenad med Kira:)

Kira & Alex <3

Vi hoppade i vattenpölar med :)

Alex tränar för att bli barkare;)

Va så härligt och resultatet en trött Alex och en mycket trött Kira :)

Nu väntar vi hem dom andra två killarna för att gå till Sara och Rickard på tacomys på en söndag! de är vardagslyx!!

Återkommer när tiden finns;)

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0