Lov

Då har två dagar på höstlovet gått. Killarna kommer vara lediga hela veckan....det kommer inte jag vara :/
Har inget speciellt planerat, tycker man läser och hör att alla ska göra så mkt. Men jag känner inte för att åka in till Lek & Buslandet eller till något badhus. Det är ju säkert tok mkt folk där! Eller så tänker folk som jag att det inte är ngn ide så är det inte mkt folk;)
Men det är skönt att bara ta det lugnt och vara lediga:)

Igår gick vi en promenad med Shakira, Clash och Bamse. Lämnade av två trötta hundar och åkte in till Örebro där vi åt på Pizza Hut :) sen in på City Gross och handlade lite. När vi kom hem hann jag dammsuga innan vi fick besök av min svägerska och två av pojkarnas kusiner:) dom firade Jonathan och vi fikade. Och lyssnade på Emmys bravader ;) hon är för rolig den bruden:P igår va hon och tittade på lägenhet, så nu blir det tomt på barn där hemma :/ bara "lilla" Kenny kvar hemma!

Jonas var på övning och vi andra tog det lugnt här hemma:) fixade ihop en stek och kollade på tv. Jonas åkte sedan iväg och jobbade natt vi la oss i våran säng och somnade så gott alla tre, vaknade lite senare och la in  pojkarna i deras sängar så fortsatte jag och Shakira och sova:)

Imorse sov vi till 9, tog lång frukost sen ut för att Jonas skulle få sova. Vi hämtade Bamse och Clash och tog en sväng som passade alla killarna, skogsväg så man får kämpa lite med cykeln! Och sedan ett gärde med stenar så man får sträcka ut och klättra:) alla njöt i fulla drag!

Jonathan, Alexander, Bamse & Clash :)

För er som undrar vart Shakira är... hon finns kvar :) men hon tycker att dom här småpojkarna är för jobbiga att vara med för mkt, hon tyckte det räckte med en promenad med dom igår!
Hon har legat hemma hos sin bästa husse och myst:) för det är husses hund! Ibland när jag ska ut och gå om Jonas sitter och kollar tv eller ngt annat så kommer hon inte när jag ropar att vi ska ut och gå.... så jag får gå in med halsband och koppel och koppla henne och leda henne ut!!
Sen är det segt på vägen bort men när det visar sig att vi är på väg hem springer hon på ;) lurvtussan<3

Nu ska jag sätta mig på cykeln och åka och köpa mjölk och grädde, Micke kommer hit och jag vet att han tycker om pannkaka :)

Läser ni Maries blogg? det gör jag och gråter och känner samtidigt en enorm glädje att det gått så bra och så glad att ha så underbara vänner :)

Läser oxå Alfreds blogg, han är en av showartisterna vi träffade på Rhodos. Kika in och se hur det går för denna kille:)

Nu måste jag sätta lite fart om det ska bli några pannkakor idag :D

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0