Still hot..

Ja egentligen skulle jag väl sova nu...men dörren står öppen och det kommer in lite svalare luft:) Och Kira ligger på trappen och njuter, har varit en varm dag för henne och eftersom hon får kortison örondroppar så bör hon inte bada i sjön... så jag är en snäll matte nu:) enligt Kira har jag inte varit det idag:/ först örondroppar, senare klippning av hårga tassar... efter det blev det en visit i duschen! Jonas va inne i badrummet, när Kira och jag stängt in oss i duschen tittade hon på honom med bedjande ögon...men han släppte tyvärr (tyckte hon) inte ut henne. Men jag tror så här nu efteråt att hon tycker det är ganska skönt:) Imorgon blir det kloklippning, ev klippning med maskin ! Tror hon önskar att jag flyttat istället för Bamse busen :)

Har precis torkat golven här uppe och vikt lakan och lagt dom på plats, det är ju först nu man orkar göra sånt. Hoppas pojkarna tar sovmorgon imorgon:P
Sen blir det så mkt tvätt nu... har två skitgrisar men va gör de dom mår så gott:)
Ska packa ihop strandväskan för morgondagen för jag ska ha sol:) så blir det ett besök på Prästryggen på förmiddagen, då för Jonas sova ifred. Jonathan ska på kalas på em:) så idag på fm var vi iväg och fixade present. Nehe mot sängen men först några måsten...

För varje dag som går inser jag att vissa saker inte är så viktiga längre, det finns dom som hoppas och varje dag är en kamp.... stanna upp i ditt liv och fundera vad som är viktigt, vad du prioriterar!

Våra tankar finns hos ER<3


//Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0