:D

ONSDAG: Jag och Bamse var på Rallylydnad, riktigt roligt tror jag det kan bli:) Bamse var lite ofocuserad men det var flera andra hanhundar och många nya dofter:) så fort vi kom hem och jag provade det vi lärt oss fixade han det på en gång så jag tror Rallylydnad kan bli en grej för oss. Sen har jag börjat träna med "Klicker" tycker det verkar vara ett bra inlärningssätt:D

Bamse busen:)

TORSDAG: Per och Martin kom och umgicks med mig och pojkarna. Vi tog oss ner till rinken och pojkarna åkte, jag och Per skottade av hela planen.... det va jobbigt! Men va gör man inte för Frövis barn och ungdomar;)
Korv fick vi oxå där nere, Positiva Frövi delade ut korv med bröd och varm saft så jag tror vi va där nere ca 2 timmar. Sen hem och fixade riktigt mat, Jonas åkte till jobbet på semesterplanering och jag till jobbet och jobbade:)
 
FREDAG: Jonas och pojkarna hade en hemma dag, vilket Jonas behövde som dragit på sig en rejäl förkylning:(
Jag städade av Jonathan och Alexander städade sina rum:) sen lagade vi mat och bara tog det lugnt:)

LÖRDAG: Fick ju sovmorgon så skönt! Vi gick upp vid 9 och åt frukost. Bestämde oss för att åka in till Marieberg och köpa hundmat och kalsonger till Alexander. Och byxor till Jonathan:) Men först ringde jag till goaste Desirée och vi åkte dit och drack saft och pratade massa:) så mysigt! Jonathan och Alexander busade med Eroz sen hamnade som i soffan och kollade på film. När vi sen skulle åka vidare sa Desirée att hon skulle följa med oss:D
Så vi styrde kosan mot Marieberg! Ett besök på Mc Donalds först och va folk det va men vi tog det som det va. H&M fick oxå besök av oss, och även Kappahl! Sen blev det hundmat på Djurens center. En underbar dag med en underbar vän:)
När vi kom hem handlade vi det som behövdes till tacosen som Jonathan önskat:)
Sara, Rickard och Clash kom förbi och hundarna busade och vi åt och pratade, så avslappnat och skönt och resultatet belv två trötta hundar och mätta mattar och hussar:)


SÖNDAG: sovmorgon även denna morgon vid 9 tiden kröp Jonathan ner hos mig och Alexander och vi kollade på bolibompa en stund innan vi intog frukost. Det första pojkarna frågade när dom kom in/vaknade var är pappa? Han jobbar, men inte idag oxå sa dom! Men så är ju livet....
Idag stod "Lilla Vasaloppet" på schemat kl 13 gick startskottet och pojkarna gled runt banan:) så duktiga<3






Efter loppet åkte vi hem och bytte om och styrde kosan mot Arboga och bästa Micke:) som har födelsedag idag!!!

Grattis vännen!!!
Vi blev bjudna på tacos och fika, jättegott! Pojkarna lekte med lego och vi snackade lite skit;)
Visst är det bra att vi kommer och livar upp ibland Micke?;) haha!!

Ikväll har vi inte gjort många knop... fixat lite inför skolstart imorgon, dusch och sen soffhäng. ppojkarna kom i säng tidigt så det bådar gott för kommande vecka!
Såklar kollade Jonas och jag Solsidan det kan man ju inte missa;)
Sen firade vi våran 13:onde förlovningsdag! med Ben & Jerry glass;)

Puss<3<3

Nu sover alla mina pojkar <3
Jag ska släppa ut hundarna sen blir det sängen här!
Sov gott!

// Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0