tankar

Har haft fint besök här ikväll:) Samira, Jimmy och goa Camilla. Det känns verkligen som vardagslyx!
Vi åt kyckling och pastagratäng, och massor med grönsaker:)
Camilla är en sån go tjej full fart och låter precis som en ett åring ska mest hela tiden och gärna högt:) Sen har hon ju världens härligaste minspel.


Camilla tycker det är så gott med mat, speciellt när man får äta själv med FINGRARNA!

Är hon inte go?!

Hämtade busfröt Clash idag på fm och han och Bamse busade över en timme, sen kom han tillbaka nu på em och ska gå hem om en stund. Båda två börjar bli riktigt trötta:)

Kramas är mysigt!

Nu har jag dig i mina käftar!

Bamse!

Clash!

Bamse!

Har funderat på hur människor fungerar och tänker... Jag vet att jag inte är perfekt själv! Men ibland börjar man fundera över hur andra tänker och resonerar...
Jag mår bra när mina nära och kära mår bra och trivs. Andra gör inte det!
Jag gör saker för mina nära och kära som får dom att må bra och orka med vardagen.
Jag tänker inte karriär, jag tänker inte elitnivå gällande mina barn! Det viktiga är att vi i våran familj mår bra och det gör vi! Vi mår riktigt bra :) ja förutom Alex som haft feber och hosta men det är på tillbaka gång!
Men det är jag och min familj :) jag säger inte hur andra ska leva och vara tänka och tycka!

Ska bli lite kul och se hur det går för andra...

Väntar hem Jonas som har varit och spelat innebandy :) men det blir bara en snabbvisit han och Edde ska ut och hålla Frövi tryggt i natt!
Ska se om jag får ut Bamse och Shakira på kvällskissning... Bamse sover hårt i hallen:)

Sov gott alla vänner!
// Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0