Testat ngt nytt!!

Idag har jag pimplat för första gången i mitt liv! =D
Min svåger Per och hans son Martin berättade igår att det skulle vara pimpelfiske vid Prästryggen idag kl 10.
Så efter en lite gnällig morgon kom vi till slut iväg!
Alexander skulle inte pimpla alls sa han när vi kom ner! Men han provade och fick en fisk:)







HALLÅ FISKEN!! FINNS DE NÅN DÄR NERE?


 

Jonathan
däremot ville gärna pimpla och skrev snabbt upp sig med hjälp av kusin Martin.










I väntan på prisutdelningen:)

Jonathan, Martin och Alexander!

Jonathan fick en fisk som jag fiskat upp:D *så stolt*


Så alla tre killarna fick en fisk var att väga in efteråt!
Sen fick alla barn som varit med ovasett om dom fick en fisk eller ej så fick dom välja ett pris:)
både Jonathan och Alexander valde ett set med massa drag, så nu blir det för fam Englin att börja fiska riktigt;)
Har haft en kanonbra dag i gott sällskap!

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0