Livet är en lång skola...

Saker och ting händer och man lär sig nya saker hela tiden....
Har lärt mig att det finns underbara människor som verkligen är på rätt plats! Tack:) sen lärde jag mig i samma veva att det faktiskt finns människor som inte vill vara till hjälp men man har alltid ett val och hädan efter vet jag hur jag ska välja....
Älskar mina barn mer än något annat så jag gör vad som helst för dom!

<3
Sen hoppas jag att vi gör rätt val men det får tiden utvisa...
I det här fallet bekräftades det vi redan visste... tråkigt när konsekvenserna av en vuxens handlande missgynnar barn:(
Men vi som familj växer oss starkare <3

Kan bara inte förstå hur vissa människor alltid vänder allt till negativt... och att det snackas så mkt och man tror så mkt! jaja... jag är en optimist så är det och jag är ingen prestige människa som alltid måste ha rätt eller min vilja igenom. Jag står för det jag vill och jag lägger ner energi på det jag tycker är viktigt! Alla tycker inte lika så är det!.... Jag är den jag är och jag tänker inte ändra på mig för att passa in eller vara som någon annan vill jag ska vara.

Har varit ute och sprungit med Bamse busen några dagar och det går jättebra :) vi tar det lugnt så vi båda vänjer oss lugnt och fint:)

Sen har ju båda hundarna badat ännu en gång, så härligt tycker båda men Kira är svår att få upp ur vattnet!

Nu ikväll satt Jonathan här vid datorn när jag hjälpte Alexander i duschen, och när vi va klara visade han mig hur han kollar på Spotify på dom låtar han gillar hur det stavas sen skriver han det på ett papper och går sen in på Youtube och skriver in det och kan se videon :) så duktigt kille!

Goding<3

Nu sover våra underbara hjärtan i sina sängar:)

Jag har pratat med en underbar vän nu ikväll:) Tack för du finns i vårat liv!


Nu kom min älskling hem<3

// Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0