Kubbpremiär:)

Ja så blev det efter att jag krattat gräsmattan igår så tyckte Jonathan att vi skulle spela kubb...igår ville inte min kropp vara med på det. Men idag efter hämtning på dagis och fritids började kampen om äran!
Det for pinnar högt och lågt på ben och fötter men kul hade vi :D Jag vann båda omgångarna;) eftersom jag spelade med Alex i första matchen och vi vann. Sen spelade jag med Jonathan och vi vann oxå:) vad är summan av detta då??? JO! Att jag är bäst på kubb i och med mitt lag vann båda gångerna:P

Till kvällsmat blev det grillad lax, kokt potatis och kall sås med vitlök ÅH så gott vi luktar nu!

Igår bestämde jag mig för att kratta gräsmattan...den va inte så fin med allt Bamse slaktat:/ och det som göms i snö kommer upp i tö....
Det blev såååå fint och mina armar gjorde sååååå ONT!! Trodde inte jag skulle kunna röra dom i morse men där tog jag fel!
Jag låg i sträck med dom tills jag somnade fråga inte hur jag gjorde:P sen masserade jag rejält oxå! Tydligen så hjälpte de. Annars vet jag inte hur det gått i dag på jobbet. Skönt att vara tillbaka efter sjukdomarna här hemma, vi är inte helt krya men på god väg!

Nu sover godingarna gott, var en tidig morgon och blir en tidig morgon imorgon oxå. Och Jonathan ska med en kompis hem och Alexander ska ha en kompis med sig hem...

Såg nu att jag har lakan hänger ute :( dom torkar dåligt nu! Ska snart hämta in dom...
Tänkte hälla öronrens i Shakiras öron och släppa ut hundarna en stund innan jag intar soffan. Har inga måsten ikväll sååååååååååååå skönt:D

Livet är orättvist och kan ibland kännas hårt.... men glöm ALDRIG! det positiva och det glada det som får dig att LE!

Skickar styrkekramar till alla ER som sörjer eran nära släkting/vän! Det är inte rättvist men ni har varandra!


//CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0