Fortfarande i greppet av det elaka viruset:(

ja vi fortsätter hosta snora och tappa rösten här hemma:(
Idag är faktiskt Jonathan tillbaka i skolan för han mådde bra och mindre hostig och snorig än vi här hemma!
Imorse låg vi i sängen och kollade tv och då säger goaste Alexander till mig: OJ! Du har snor där och pekar i min näsa! Tack för den upplysningen jag har undrat va det varit;)

Det blåser lite här idag med inte alls som igår. Ganska bra att det blåser och solen skiner för det torkar upp bra på gräsmattan. När det är riktigt torkat ska vi kratta rent och flytta sandlådan. Längtar tills vi kan börja fixa ute... och på altanen!!! Det är vårat ställe där vi hänger hela sommaren :) älskar våran altan!
Just nu finns det ingen ork kvar... men det kommer så fort detta elaka viruset släpper greppet om mig!

Måste iaf samla lite ork och ta mig ner i tvättstugan för där fylls det på även fast vi är sjuka;)

Fick ett samtal idag:) känns kul!!! Bara att fixa lite viktiga saker..... men det tror jag ska gå vägen....
Håller tummarna!!!

Nu ska jag ner i tvättstugan tar med mig Spotify så går det fortare....så känns det iaf :D
Sen ska jag och Alex spela lite spel och säkert köra lite bilar:)

Ha en bra dag!!
//Cissi

Kommentarer
Postat av: Lill

Nog pratat om dessa samtal,, vill veta NU!!

Ha en fin helg på er

Kram

2011-04-08 @ 14:38:48
URL: http://mysight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0