Äntligen fredag!

Då va den äntligen här FREDAGEN! Så skönt när helgen kommer (om man är ledig alltså) och den här helgen är både jag och Jonas lediga:D
Det firar Jonas genom att åka till Fellingsbros ishall och dansa loss till Larz-Christers;) hahaha!

Det har gått bra och jobba, börjar bli mer att göra igen:) Skönt när det flyter på!
Pojkarna har haft påsklov hela veckan! Det har varit välbehövligt för Jonathan mest. Även om han inte går långa dagar så ska han ändå upp och iväg var dag i veckan det känns.
Men nu har farmor och farfar ställt upp! TACK! Ni är guld värda:) så dom har varit med barnen när vi jobbat.

När jag kom hem idag sa Jonathan: Hej! Kan vi spela fotboll? Ja det kan vi göra! Ni som känner mig vet vilken fotbollsbegåvning jag är... ;) men jag ställer självklart upp på mina barn. Och nu är det tyvärr så att Jonathan fullkomligt ÄLSKAR att spela trixa och fixa med fotboll. Så vi åkte ner till Näsbyvallen och spelade i en timme! Och nu har jag lärt mig av min son hur man gör inkast, utsparkar, frisparkar, straffar och mål! Oj oj undar om Frövi IK har någon ledig plats över :P jag anmäler mig genast!
sen när vi spelat klart tog vi ett varv i "lilla spåret" och jag blev ifrån sprungen av mina barn! Fy vilken dålig kondis jag har!!! Mera löpning till lilla mamma:) men jag orkade faktiskt runt hela utan att gå dom gick en bit sen va det full fart igen. Men dom konstaterade att Mamma får inte springa med oss när vi tävlar för då vinner vi aldrig:P

va en sväng och hälsade på mamma och pappa oxå innan vi åkte hem och grillade och busade med hundarna:)
En välbehövlig dusch för oss alla 3 sen mat på altanen med alla mina älsklingar<3 innan Jonas bytte om och for till Broa....
Nu sover Jonathan och Alexander gott, dom längtar precis som vi tills imorgon då den årliga brandkårsfesten går av stapeln! God mat och underbart sällskap, brukar sällan gå fel!
Nu ska jag krypa ner i sängen så jag är utvilad imorgon:)

Kram på alla!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0