Ledig!

Jaha de va ett tag sen jag skrev ngt här...

Tycker inte tiden räcker till ibland, eller så prioriterar jag inte det här just nu.
Här rullar det på i 110. Jobb, skola, aktiviteter, möten mm sen ska man oxå vara lite ledig:)

Men det blir vi i helgen, Jonas, jag, Samira, Jimmy, Monika och Krister ska åka Birka Paradise:D Ska bli kul!
Jag gick ju på ledighet kl 13 idag och börjar igen på tisdag, det är så skönt med längre ledighet;)

Annars då? Va på utvecklingssamtal idag för Alexander, var så positivt! Vi har en positiv glad kille som är med på allt och trivs jättebra med kompisar och personal:)
Jonathan trivs oxå i "skolan", det går jättebra. Men han är trött på kvällarna, det tar på krafterna att börja "skolan" men är barnen nöjda och glada är vi det oxå:)

Hundarna, ja Bamse han växer och växer! Han och Shakira busar och leker hela dagarna, sen sover dom hela kvällar och nätter det är skönt, men ibland blir det trångt när båda hundarna ska försöka få plats i sängen, och Bamse förstår inte hur STOR han är!

Idag har jag först jobbat, hade möte med några föräldrar i klassen för att planera DISCO för barnen:) det kommer bli jättekul! Jonathan blav jätteglad när jag berättade att det var planerat och att dom ska dela ut lapparna imorgon i skolan:)
När barnen ändå var hos mormor och morfar passade jag på att springa en sväng, så skönt!:)
Nu sover barnen så gott, Jonas kom precis hem från träningen så vi ska äta lite sen blir det sängen iaf för mig:D

//Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0