Kalas!

Helg! va skönt....eller jag har varit hemma en vecka nu jag vari sjuk, Jonathan sjuk, Alex och Jonas hängiga! Men nu ser vi ljuset igen:) Jonas jobbar idag, jag har städat lite. Pojkarna leker med leksakerna Jonathan har fått när han fyllt år. Igår hade vi besök av Jimmy, Samira och Camilla:) Jonathan fick en radiostyrdbil av dom och det far runt här som den hade eld i baken;)

Alltid lika glada Camilla:)

Igår kväll var det dax för disco för Jonathan, så här snygg var han då:)


Nu ska vi göra oss klara och ta en promenad och stanna till hos mamma och pappa för lite mat, och önska dom en bra resa. Dom åker till Rodhos imorgon:D Inte alls avis;)

Nu har jag lagt över bilderna från kameran så här kommer några kalasbilder:)


GOA ELISE ville ju såklart fira Jonathan!
Och jag fick gosamed den lilla gobullen:)

Alexander tycker oxå om kalas:)


Micke kom ju oxå och firade Jonathan:) Han fick äran bygga ihop legot med Jonathan!

FÖDELSEDAGS BARNET!

Då va det dax att ge sig ut i det fina höstvädret! ha en bra dag alla ni som läser detta:)

//Cissi

Kommentarer
Postat av: Tommy

En snygg och bra blogg. Bra jobbat

2010-10-23 @ 14:15:39
URL: http://tommysjostrand.wordpress.com
Postat av: Cissi

Tack Tommy:) kul att få uppskattning:)

2010-10-24 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0