SNÖÖÖÖÖÖÖ

Ja se där nu har det ju kommit endel ljuvlig snö:) jag tycker så mycket om snö!! Bara det är kallt så det inte blir blaskigt direkt och det behöver inte heller blåsa:P men annars är jag nöjd;)
Det blir ju så mycket ljusare och finare med den vita snön...ja här på gården är den gul på vissa ställen...

Imorse när vi vaknade hade det ju kommit endel snö så jag skulle ju bli tvungen att skotta fram bilen... Men min underbara man klev upp med oss och skottade och varmkörde bilen åt oss! Tack så mycket älskling<3
Så hela familjen var uppe tidigt och hundarna busade runt i snön, pojkarna skyndade sig ut och till råga på allt så va vi i tid!!!

På jobbet går det för runt och idag va det inte plogat på vägarna vi åkte men jag och Maria tog oss fram:) kändes skönt när kl va halv två och jag fick åka hem:) och jag fick med mig nya schemat och det kommer bli så bra så:)

Hämtade våra underbara pojkar och Jonathan va lite seg, när vi kom hem hade han ont i halsen:( kollade och han är röd och vita prickar i halsen:/ han va lite varm och ville sitta i knä mest hela kvällen. Men han somnade snart och jag hoppas han kan sova i natt så han blir frisk snart!
Så imorgon bitti hoppas jag på lite sovmorgon, men det är väl för mycket att hoppas på med en goding som Alexander  familjen, våran egen för tidigt väckarklocka.

Imorgon tänkte jag ev att jag och pojkarna ska baka lussebullar:)

Så här går det med två busar och lite mjöl <3

Vi får se va morgondagen har att erbjuda! Sov gott alla ni där ute det ska jag göra:)

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0