Mera snö! mycket mera snö:)

Japp idag har det kommit ännu mera snö:) Jag älskar ju snö så jag klagar inte!
Barnen är överlyckliga och hundarna med, Jonas har precis plogat av här hemma:) han fick låna Anders fyrhjuling så det gick snabbt och smärtfritt! TACK! Anders, Petra och Elva för hjälpen idag med allt ni gjorde:)
Och förlåt för igår;) vi tar det en annan dag bara vi:D


Kira njuter av sol och snö:)

Bamse älskar oxå snö och bus!

Idag har jag och Jonas städat ur skrivbordet, va mycket skräp man samlar på sig:/ vi har på börjat utrensning i garderoberna i sovrummet oxå samma där va skräp...
slängde precis ihop en banankaka till pojkarnas förtjusning:)

Igår bakade vi lussebullar, och vaniljbullar en omgång till oss och en till Futte:)
Sen blev det äntligen bad i badtunnan så skönt:)
Edde var här på mat och bad, Jimmy lullade hit senare och badade långt in på natten satt dom.
Jag gick och la mig tidigt och läste. Hade Jonathan i sängen, han har hostat så han kräks om nätterna, denna natten var inget undantag:( men vid 1-tiden gav jag honom hostmedicin när vi varit uppe x antal gånger på toaletten. Sen sov vi till 9 i morse, vi vaknade lagom till Bumbibjörnarna:)

Nu ska jag ta ut banankakan ur ugnen och gå ut i snön till ungar och hundar:)

Trevlig söndag på er!
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0