Måndag

Ja ännu en ny vecka påbörjas:) tycker fortfarande att veckorna och månaderna bara svischar förbi! 

Fick sova inatt:) så skönt och välbehövligt. Var en tidig morgon i morse, hela familjen har förmiddagsvecka. Så vid halv 6 var vi uppe och pojkarna duschade. Det var ju såååå kallt imorse. Jonas tände en brasa när han klev upp, så när jag gick upp efter en kvart så var det varmt och skönt!
Bamse som älskar att vara ute, älskar att ligga i snön var otroligt snabb in i morse;) Kira gick ut och kissade sen in och la sig i sängen igen och sov:) Bamse följde hennes exempel sen kom ju farmor och hämtade dom när hon vaknat!:) TACK SVÄRMOR för hjälpen:)

Jag jobbade bara till 11.30 idag, åkte till Frövi hämtade Jonathan för att åka tillbaka samma väg in till USÖ.
Där kom vi in snabbt och Jonathan skötte sig exemplariskt,  nu undrar ni säkert vad han gjort???
Han fick deg i öronen! Ja så var det faktiskt, för att av modellerna gjuta badproppar:) Jonathan har ju rör, just nu bara i ett öra men troligtvis blir det en op för att sätta in det som ramlat ut...
Vi hade tid kl 13 på Öron och eftersom vi har en så duktig kille gick det snabbt så vi fick tid att ha lite mamma, Jonathan tid:) Va gjorde vi då? Jo vi åkte till Mc Donalds för ingen av oss hade fått någon lunch!
Vi njöt av våran tid, det är så mysigt att bara får vara med en ha uppmärksamheten på en bara för en stund:)

Jonathan<3

Nu ska jag sätta mig i soffan hos mina två älsklingar:) Ska tanka energi... känns som det behövs!
snart kommer även Jonas hem:) han är på möte på brandstationen.


<3

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0