Längesedan...

Ja det va ett tag sedan jag skrev... Man skulle ju faktiskt kunna tro att jag har haft annat för mig nu ett tag, och så har väl fallet varit;)
Inte överdrivet supermycket, men det rullar på tokfort tycker jag. Snart är detta året slut!

vad har hänt sedan jag skrev sist??

Både roliga och tråkiga saker, har varit och sagt ett sista förväl till min älskade faster!


För er som inte kände min faster så älskade hon att resa :)
Hon har många vänner där ute i världen, och många i den världen hon är nu.

Ni som varit på begravningar vet ju att det inte är roligt och glatt, MEN vi hade turen och få en så underbar präst:) Hon gjorde cermonin så fin och ljus. HHon framförde min faster som den underbara person hon var alltid med ett leende och glimten i ögat:)
VILA I FRID SIGUN<3


Sen har jag hunnit med att fylla år:) fick över 100 grattisönskningar på FB och många i min mobil:D så glad att se att så många kommer ihåg min dag!
Ja Jonas jag vet att det står på FB;) Meeen är glad att så många såg det och grattade mig, det värmer:)
Jag jobbade tyvärr kväll i fredags så det blev inte mycket firande, men igår fick jag en grattismiddag hos mamma och pappa. Tack så mycket för dom fina örhängena och dom varma goa sockorna, dom går åt idag när jag varit så lat och inte orkat hämta ved;)

Så idag är jag ledig eftersom jag jobbat helgen, det är rikigt skönt:) har gjort det nödvändigaste sen har jag och Alex kollat film och tagit det lugnt han är hostig så vi tar några dagar hemma så han hinner bli frisk:)

Här är han gobullen<3

Jonathan har hittat en ny värld:) kompisarna!!


Det ska helst lekas med någon varje dag och när dom lekt klart så är det inte nog:) så kul att han har många bra kompisar. Det gäller ju oxå som förälder att ge tillfälle för lek med andra. Men det tycker jag fungerar bra.

Alexander har oxå haft kompisar här, det fungerar oxå jättebra! det alla bästa är när dom har varsin kompis då leker alla bäst:)

Nu ska jag planera och förbereda kvällsmaten. Sen tror jag det blir lite träning:D

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0