Fy vilken natt...

Måste ju säga att det va riktigt skönt att vara ledig idag:D

Jonathan hade jätteont i magen igår och var röd i halsen och vita prickar... Han kräktes en gång sen blev det duschen, där satt han länge skrutten och duschade jag kröp ner i sängen och väntade på att han skulle bli klar...
(Ett gammalt kort på våran goding)

det tog tid men sen kom han ut själv och kröp ner hos mig. Jonas drog vinstlotten i natt för 4 gånger va Jonathan upp och ville duscha för smärtan i magen kändes inte lika mycket när han duschade jag va som en sömngångare, gick tillbaka till sängen och väntade på min skrutt varje gång... Jonas låg i Jonathans säng;) Sen vid 6tiden kom nästa kille och kröp ner och ställde 1000 frågor!!! Men hör och häpna vi somnade om och vaknade 8.45:) men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag va trött;)

Dagen har varit lugn:) Jonas har handlat, vi har fixat mat, dammsugit tvättat lite och burit ved! Sen tar vi resten en annan dag, JO! har ju ställt upp adventsstakarna i fönstren. Vet inte om det blir julgardiner eller ej... i vissa rum saknas det foder runt fönstrena och lika så gardinstång:)
Imorgon blir det LUSSEBULLS bak här hemma:)

Nu sover pojkarna och jag hoppas på en lugn natt...
Ska slå mig ner i soffan och njuta av lugnet nu:)

Sov sött! :)
// Cissi

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilken rolig bild på Jonathan den måste du kunna vinna många priser på.

Postat av: Cissi

Tack Tommy:) ja man skulle kanske skicka in den om det finns någon tävling:)

2010-11-28 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0