En riktig vän...

Är ngt man ska vara rädd om!

Jag har i många år trott jag har haft riktiga vänner...men nu inser jag att så är inte fallet. har haft många bra vänner men ingen kan mäta sig mot dom som finns i mitt liv idag!
Är så tacksam över att ha två riktig vänner som alltid ställer upp i alla lägen alltid stöttar och finns där för mig, oss kan jag ju faktiskt skriva för dom finns för hela våran familj!
Man behöver inte göra sig till, man är bara sig själv och hur underbart är inte de?! Det är ok att vara arg, ledsen, besviken vi tar oss igenom det tillsammans... Tillsammans är vi starka!
Veta att man alltid kan prata med den personen ovsett vad det är... oavsett vad klockan är på dygnet vet jag att du finns där!
Det gör så mkt att bara få ett sms där dom önskar en bra dag! Ett samtal för dom visar att dom bryr sig om mig!
Vet att dom känner likadant och jag finns där på precis samma sätt!
Ni vet vilka ni är och ni betyder så mkt:)


En vänskap är inget man får, det är något man förtjänar!
Och en vänskap måste man vårda precis lika ömt som en kärleksrelation!
En vän är någon som älskar dig för den du är.....




Kommentarer
Postat av: Lill

ops va du bloggar nu då :-))

Härlig med Bra vänner Cissi!



kramar många

2010-05-30 @ 22:09:38
URL: http://mysight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0