Ser bra ut..

ja det gör jag genom glasögonen alltså:) vilken skillnad det är! Men jag har känt en aning huvudvärk och lite illamående men det kanske är så tills ögonen vänjer sig:) Och jag känner mig jättesuperkort;) känns som jag ska släpa rumpan i marken, och att jag är ungefär lika stora/små som pojkarna;) sen kliver jag lite konstigt och trampar luft:P men det ska nog bli bra det här med!

När jag hämtade gullungarna på dagis idag tittade Jonathan på mig och sa inget, så jag frågade om han kände igen mig? JA! det gör jag ju. Lite pinsam mamma;) Men Alexander som satt i ett annat rum tittade på mig och sa: Mamma jag känner inte igen dig med dom på! Men du är fin:) då blev jag glad:D

Jobbet flyter på går bättre dom dagar det är fint väder, idag va det segt. Jobb imorgon med sen är det ledig helg!! På söndag blir det barnkalas för Alexander på brandstationen! det ska bli spännande:)

Igår hade jag och pojkarna en lugn härlig kväll, vi satt och ritade och jag gjorde brevlådor;) sen blev det bollibompa och en saga sen sov dom gott. Ikväll har Alex varit hes och lite varm så han har varit ganska lugn, efter dusch och bollibompa blev det saga och i kväll va det svårare för båda att somna, Alex hostade och Jonathan hade ont i huvudet:( men nu sussar dom gott! Ska jag oxå göra snart.

Några dagar har det varit mkt tankar och funderingar önskar man bara kunde stänga av tankarna och bli tom....

Nu blir det iaf sängen här:)

Natti natti alla vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0