Fredag igen

Tycker veckorna går jättefort, men det är bra för snart kommer sommaren då:)

Så vad händer ihelgen då? Jo, jag jobbar! Fredag kväll, lördag delad tur och skulle jobbat delad tur på söndag med, men då tog jag komp från 13:) På söndag em ska vi på 90-årskalas:) inte varje dag det händer. Vad ger man en 90 åring???

Ni ska bara veta att nu är vardagsrummet klart med lister och allt! Eller det är en sak kvar, att måla runt fönstrena, men det tar vi när det blir varmare:)
Så idag ska nog Jonas koppla in bioljudet:) och Alexander ska få sitt rum tillbaka, han har sovit inne hos Jonathan. Det har gått jättebra men han vill ha sin säng tillbaka:)

Igår kväll kollade Jonas och jag på den senaste Wallander, men vi hann inte se hela för Jonathan fick ett kruppanfall så vi styrde kosan mot Usö och akuten. Tänkte att vi blir nog sittandes:/ men vi va där 22.50 och va hemma igen vid strax efter 24-tiden:) så skönt att komma hem!
Har inte sovit så bra i natt har haft Jonathan hos oss legat och lyssnat hur han låter och lagt honom bra igen när han började låta illa. Men killen är piggare idag:) Han och Alexander sitter och kollar på film jag städar (inte just nu) ska fixa lite pannbiff och potatis idag tänkte jag:)
Sen kommer Jonas hem och då är det dax för mig att dra mig mot jobbet....

Ha en underbar helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0