Äntligen fredag!

Vaknade av att Jonas fick ett sms strax före 6, så de va bara och kliva upp min klocka stog ju på 6:)
Fixade iordning frukost och lunch, precis när jag va klar kom Emmy! Hon praktiserar på mitt jobb så idag passade det och åka tillsammans.
Har gått bra och jobba även mötet efter jobbet gick galant:)

Hem och hämta dom två godingarna på dagis, fort gick det för dom att få på sig kläderna när dom hörde att morbror skulle komma snart!
Han stannade till här och kollade över rusten och han tyckte det va riktigt bra:) ännu bättre blir det när det blir riktigt klart, kanske i veckan el vad säger du Jonas;)

Igår ringde jag till mamma och pappa och bjöd in mig och pojkarna på mat för vi är ensamma hemma, Jonas åker Birka med Micke, Per och Futte.
Min lillebror lagade supergod mat, tyckte iaf vi vuxna:) Pojkarna såg mer framemot chips och salta pinnar till Let´s Dance:)

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, i alex rum bor nu alla våra vardagsrumssaker. Slex i sin tur sover över hos sin bror som har en säng där det får plats två! (vilken tur) och det går jättebra och ha dom där tillsammans.
Tvättbergen växer sig större och disken förökar sig, dammet och skiten på fönstrerna syns så bra i solen:/ bara att ta tag i det....
Hade tänkt att göra det nu ikväll när pojkarna somnat, men orken fanns inte där till mer än att hänge en tvätt och köra igång två maskiner. Ny dag imorgon:) (snart så)

Är så glad att det finns så underbara vänner i min och min familjs närhet, ärliga stöttande vänner som aldrig sviker:) Ni vet vilka ni är och ta åt er ni är guld värda!

/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0