Söndag

Sov till 9 imorse, sen va det Byggare Bob i vilda västern på tv, så vi låg kvar till 10 och kollade på den. Har nyss ätit frukost, ska plocka fram skridskor och hjälmar så ska vi ner till rinken och åka:) får nog leta fram en kudde och ha på rumpan på mig;) tyvärr blev jag ingen begåvning att åka skridskor... men kan ro andra med goda skratt:D

Jonas jobbar idag så vi får roa oss bäst vi kan, men vi är jättebra på det! Just nu leker dom inne på Jonathans rum med bilar. Men dom kommer nog bli jätteglada när jag avbryter för skridskoåkning!! :)
Ska höra med godingarna va vi ska äta på dagen idag. Igår bad Jonas Jonathan att fixa ngt gott till kvällen, han va så söt och sa att det ska vi göra pappa! Jag är duktig på att skära grönsaker och hjälpa mamma med de jag kan:)

Nehe de här duger inte, ska stoppa in mer ved och gå ner i källaren och hämta skridskorna:)
Hoppas ni får en bra dag!

Tillsammans är vi starka:)

/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0