Grattis!

Säger jag till min svägerska som fyller idag:D
Var där nu ikväll och firade henne, fika, bus och prat de gillar vi;) Jonathan och Alexander busade så mkt med Jonny och Emmy dom va såååå trötta när vi kom hem:) Dom somnade så gott i sina sängar helt själva ikväll med:) Jonathan undrade många gånger när Jonny kommer och busar igen. Jonathan sa när han gick och la sig att Jonny är en riktigt stor buse mamma;) det har han helt rätt i!

På dagen idag har jag mamma och grabbarna varit på Marieberg och handlat, hittade som vanligt massor till pojkarna... inte så mkt till mig. Men det kommer den dagen med då jag hittar de jag vill ha:) pojkarna va jätteduktiga öppnade bara provrumsdörren en gång när jag bytte om;)

Blev en superlugn kväll här nu ikväll, jag ska bädda rent sen en sväng genom duschen sen kanske jag kan sova i natt... Är riktigt trött iaf.

En dag i taget...


/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0