Livet

Ibland känns livet bara så underbart! Har varit med om så mycket glädje med underbara nära och kära nu ett tag:)
Birkaresan va så kul:) gör vi snart om igen! Sen blev det skridskoåkning, skoteråkning, pulkaåkning med Jonas, Micke, Anni och barnen då kändes livet härligt:) God mat och badtunna, film och Wii hann vi oxå med innan vardagen kröp på igen...

Har hunnit med att vara sjuka emellanåt oxå:( så träningen går si så där vill bli bra nu!!!!
Men nu ser vi framåt och kämpar så baciller och virus flyttar från oss.

Har börjat rusta korridoren oxå, kommer nog bli så bra när det blir klart:) Jonas spacklade idag innan jobbet så jag ska städa upp spåren efter honom...

Jonas hade fest här hemma med sina jobbarkompisar i helgen så i lördags flydde jag och pojkarna fältet och bosatte oss hos mamma och pappa som hälsade på Lillebror:) vi åt tacos, lekte med lego och bara va det kändes så härligt lugnt!:)
På natten sov jag inte många timmar utan lyssnade på hostande barn:(
Trötta med på gott humör åkte vi hem till min svägerska för lite frisk luft, det skadar ju inte. Och jag tror inte jag hörde dom hosta en enda gång under dom timmarna vi va där.

Vi åkte skoter, pulka och bob:) grillade korv och hade en underbar dag ute! Ännu en gång infann sig känslan av att livet är bra härligt att leva!

Idag fick jag ett samtal av en vän en underbar tjej med en enorm kämparglöd och livslust! Hon hade tråkiga nyheter men det kommer att gå bra!! Du är stark och har så många runt omkring som bryr sig om dig så det här kommer bli bra även om det kommer ta tid och vara tufft! Men vi finns här och tänker på Er!!

En sån här gång tänker jag att livet är skört... Man ska inte ta allt för givet och vara glad för det man har. Speciellt nära och kära och verkligen inte vara rädd för att berätta hur mkt dom betyder för en!

Många kramar till alla ni där ute! Var rädda om varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0