!

Måndag idag då, helgen har bara försvunnit...skönt de när det varit en jobbhelg;)
Har väl inte hänt så supermkt sen jag skrev sist. Det rullar på som vanligt med familj, jobb och allt annat. Snorigt är det iaf hos pojkarna:( hoppas det släpper snart de är så tråkigt.
Jag ska ner och hämta ut en medicin idag, hoppas nu innerligt att den hjälper men läkaren trodde ju de:)

Just nu känns allt bara så bra:) har personer runt mig som jag verkligen kan lite på och prata med. Dom finns alltid som ett stöd och dom vet att jag känner likadant som dom. Nu är det bara och se framåt! Vi har så mkt att se framåt, det lite jobbiga tar vi oss igenom tillsammans. Tillsammans är vi starkast! Har ju gått så bra hittills;)

Nu på fm kommer våra garderobsdörrar till hallen:) tänker klä på oss och gå ut i det underbara vädret! På em ska vi ev träffa Eliott, Fabian och Beppe och gå ner till Prästryggen och leka:) ha en underbar dag!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0