Sjuk

Nu är det ett tag sen jag skrev här, det är så mkt annat som händer så tiden finns inte alltid. Men idag är jag hemma m feber och halsont:( så jag passar på att skriva några rader.

Beck va helt ok, maten innan va jättegod! Och vi hade en rolig kväll så kul och kolla på folk:D
Kanske blir en repris snart? ;)

Har hunnit med att träna sen sist jag skev, så skönt:) man mår så bra efteråt! Tyvärr blir de ingen boxning ikväll för jag har feber och min partner jobbar kväll:)
I söndags va det pump det är ngt jag gillar mkt, Anni va med och peppade:) hon stannade efteråt och körde afroaerobic. Det ska jag nog prova på söndag om jag är frisk då.

En kräftskiva har vi haft oxå, det är så gott:) och mkt trevligt sällskap oxå. Tack för en jättetrevlig kväll:)
Födelsedagar har det oxå varit har inte hunnit gratta alla men så fort jag blir bra så.

I helgen va det öppet hus på brandstationen, det kom ganska mkt folk och fikade och kollade på brandbilen och gick tipspromenaden. Som denna gång hade lite svårare frågor tycker jag;)

Det finns saker här i livet som är så orättvisa... Det gör mig så ledsen...
Människor som sårar utan att vara medvetna om det... Lever sitt eget liv utan att egentligen bry sig om hur andra har det... Undrar hur en sån människa egentligen mår! Men men what to do?? Det enda är att släppa tanken och leva vidare sitt eget liv kanske:)

Ta vara på Er och dom som betyder ngt för er!
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0