Ny vecka...

Ny vecka nya tag:)

Vaknade först av alla idag utvilad! Jonathan vaknade strax efter och vi kröp upp i soffan och kollade på lilla röda traktorn, det dröjde inte länge innan Alexander kom smygande (el inte) pappa sa att jag skulle stänga dörren sa han och kröp upp hos oss:) Mys på morgonen det tycker jag om.
Jonas ville sova lite längre för han jobbar natt. Vi åt frukost i vardagsrummet och klädde på oss, Jonas kom lagom upp och sa hejdå så for vi mot Marieberg galleria som det nu heter:) Handlade mest kläder till pojkarna, Jonathan är väldigt med och bestämmer vad han vill ha:) H&M blev det och vi kom ut med 3 par jeans, två huvtröjor och många långärmade t-shirts! Ett besök på Mc. Skor på skopunkten, men det fanns inte stövlar som vi ville ha. Blir en vända till Prästtorpet skulle jag tro:) Efter ett besök på stadium outlet sa båda pojkarna att nu vill vi åka hem:) det gjorde vi!
Handlade lite och hem och plockade undan. Anni kom och vi började förbereda maten. Jonas åkte på övning.
Mkt prat och en äppelpaj fick vi till. Beppe kom och vi började med maten, höll på att bränna äppelpajen eftersom vi pratade så mkt:) men det klarade sig. Mkt god mat och supertrevligt sällskap. Massa skratt men även lite allvar hann vi med innan det va dax att tänka på morgondagen:)

har lite träningsvärk sen igår...kan bero på att jag inte stretchade riktigt:P det går kanske över imorgon om det blir träning då...hmmm återstår att se:)

Sköt om er alla!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0