Slut på veckan:)

då va det drygt en timme kvar att jobba denna helg:) det har gått riktigt bra och idag har vi haft kakkalas:D så bra att vi har L på våran helg så hon kan glädja oss med kakor, tårtor mm. Vi blir så runda och glada då;)

I torsdags mådde vi bättre och åkte till Marieberg galleria:) hann shoppa lite innan helvetet bröt ut och vi åkte hem:( men påt igen. ska nog åka in i veckan med mina troll när Jonas sover. Dom har växt dom små fröna och behöver lite nya kläder är så jobbigt att behöva frysa.
Inne på marieberg mötte vi mamma med USA besöket kul kul:) dom shoppade för fullt. Senare på kvällen åkte dom brandbil med oss och kollade på stationen och Jonas jobb, mkt uppskattat. Pappa och dom åkte ner till Skåne och hälsade på släkt till dom där nere och kommer hem idag.
Både jag och Jonas har jobbat helgen, trist men samtidigt ganska bra för då får vi mer tid tillsammans i veckan...el inte han ska jobba natt:( så han sover väl nästan hela dagarna. Men vi tror iaf att det blir bättre för hela familjen när han har bytt schema, vi är mer lediga tillsammans:) Så i helgen har grabbarna grus varit hos mamma och hållt henne vaken;) dom har nog tyckt det varit lite skönt att vara ifrån oss:) alexander hade sagt igår, va lugnt det är mormor när dom satt och byggde lego:) japp så är det att slippa höra mammas tjat;)

I fredags va jag, Jonathan och Alexander på Lindemarken. Dom gick hela tiden och det va förvånansvärt lite tjat om att dom ville ha saker. Mat hemma sen till jobbet. Igår jobbade jag delad tur, på mina lediga timmar va jag hem till mamma och åt fisk, sås och potatis:) till efterrätt chokladpudding:) mums! tillbaka och jobba. Hem och sov några timmar, imorse va jag så trött men jag kom upp. Har jobbat hela dagen och ska snart få gå hem:D
Efter jobbet ska jag träna bodypump, sen hämta busarna:)hem och äta gott med familjen så hoppas jag det blir film ikväll:D Nya Wallander som kom för nån dag sen! Man har inte alltid tid med det man vill...
Men nu ska jag skutta iväg och byta om, för att åka till judohallen och träna lite m Anni.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0