Söndag

Så har även denna helg gått! Vart tar all tid vägen? Helgen har varit bra, Jonas har inte varit hemma så mkt men vi har sysselsatt oss ändå:P Igår städade vi huset. Pojkarna va så villiga och hjälpa till, speciellt Jonathan eftersom han skulle ha kalas idag:) Efter vi städat köpt vi på oss godis sen spelade vi Wii tills Jonas kom hem. Det blev pizza sen körslaget. Kom i säng ganska sen så när Jonas sen gick upp imorse va jag såååå trött och Alexander vaknade då och tänkte inte somna om:( han kollade på barnprogram och jag lurade lite! Sen va det full fart från det att vi gick upp. Kl 13 kom det barn på kalas, och innan dess hade vi lite och så i:) en liten undran.... Varför är det så mkt svårare att blåsa upp avlånga ballonger än runda?? Jaja, ballonger blev det, chokladpudding, glass, kakor, bullar och saft! Jonathan va så nöjd med kalaset, fick så många fina presenter och alla höll sams;) Nu ikväll har jag varit och blivit av med lite energi...el inte har hur mkt som helst:) men jag har iaf tränat bodypump och afroaerobic:) Malin va med på afron och det va skoj! Mera afro åt svenska folket:P Pojkarna sover gott i våran säng och Jonas spelar innebandy, han har för övrigt legat i hjälmarens vatten och lekt medvetslös idag:) han va frusen men nöjd när han kom hem:) Nu är han i Linde och spelar innebandy! det är bra bara hålla igång medans man orkar:P Nu ska jag ta lite energi och plocka disk och tvätt. Måste oxå förbereda för en jobb/dagisdag imorgon... Hur som helst ha det gött! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0