Grattis x 2 :)

Grattis LILLEBROR på din dag! Kram Syrran:)


Välkommen till världen lilla vän!I morse fick Anders och Petra sin efterlängtad dotter:) Grattis mamma och pappa till det lilla underverket.

När jag åkte till jobbet i morse va deras volvo borta, fick en känsla av dom va inne på bb och mycket riktigt.
Anders skickade ett sms, Nu har Alex bebis kommit. En tjej!
Alexander har känt och kollat på magen varje gång dom varit här och konstaterat att den fortfarande varit kvar.
Men snart får vi träffa henne:)

Nu ska jag återgå till städandet. Jonas håller på och gör gräsmatta på baksidan:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ska jag få jobba med dig? (: Lr menar du att vi ska vara på samma ställe? :P

2009-05-16 @ 10:49:08
Postat av: Cissi

Vi kommer säkert jobba ihop turer i sommar får jag hoppas:)

2009-05-16 @ 13:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0