Godmorgon världen!

Då är vi redan inne i maj!

Va på valborgsfest på¨brandstationen den sista april och det va trevligt. Men tyvärr jobbade jag och Jonas dag den 1 maj så det blir jättelugnt. Vi gick hem vid 23:) Tack för en trevlig valborgsfest grupp 4!
Jag håller på och planerar en sak och hoppas det kommer fungera och så många som möjligt kommer, ska snart redovisa vad jag kommit fram till!

Köket är på plats, på tisdag kommer bänkskivan och då blir det ännu mer ordning. Hela huset har blivit lidande av rusten i köket. Fösöker hålla ordning och rent på pojkarnas rum, men det är inte lätt. Längtar tills vi får städa av huset riktigt!!!

Idag har pojkarna bestämt att vi ska ner till fotbollsplanen och spela lite och det ska bli skoj. Men jag har aldrig haft ngt fotbolls intresse men med dom ligger inte nivån så högt så det kan även jag klara av:D
Bobby och Karin skulle kanske kika förbi under dagen och ev åker vi till Emmy en stund:) men tyvärr har Alexander hosta han har hostat hela natten så mamman i huset har inte sovit så bra....

Nu har vi fått i oss lite och äta, på med kläderna och ner till fotbollsplanen:)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0