Sol sol:)

Jaha då va den ledigheten slut, men nu jobbar jag kväll och två dagar sen är jag ledig i helgen:) då blir det fest! Det kommer lagom med folk och Anders och Petra har fixat massa roligt:) Pojkarna ska sova hos mormor och morfar och tjatar redan om det! Vi va hos mamma och pappa igår och va grabbarna lekte med lego:) TACK Lillebror för dom får leka med det:)
Vilket underbart väder vi har oxå, igår va vi ute nästan hela dagen så jag va seg på kvällen men så skönt seg!

Idag är pojkarna på dagis, va en vecka sen dom va där, så jag har fått några timmar för mig själv. Har gått en långpromenad med Shakira, duschat. Plockat och dammsugit och har satt igång en köttgryta:)
Ska snart gå och hämta pojkarna som säkert haft en bra dag även fast dom inte ville till dagis...

I med lite morötter i grytan och iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0