Nedräkning!

Jag har 9 dagar kvar att jobba innan jag får gå på semester:) Jonas har bara 3 dagar kvar efter idag...
Men men vädret är ju inte så lockande heller. Idag blåser det och är mulet.

Har hunnit och åka båt två gånger iaf, och vi har inhandlat ring och vattenskidor så nu väntar vi på bättre väder!

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen:) känns så skönt. Va ute och gick med Laila en dag och hon visade mig sin "runda" så jag ska se till att komma igång att springa igen!
Men det är bara att ta det i lugn takt..... Men jag laddar för blodomloppet den 20 aug i Örebro!
'
Ska ev åka till Köping och hälsa på Anders idag, ska bara vänta på att Alexander vaknar. Jonathan kom nyss in till mig och kröp ner i sängen:) kl är då 9.15. Dom blev trötta efter i går kväll när vi spelade Guitar Hero med Micke. Jonas rockade så nu måste jag träna :p

Studentfirande har vi oxå hunnit med. I fredags va jag och Alexander och svärmor upp till grannen som tog studenten. Jonathan va hos sin kompis Eliott, dom hade jättekul. Jag och Alexander åt massa gott!
Hämtade Jonathan, svidade om och åkte på nästa firande barnens kusin Jonny och där bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta:) jättegott. Pojkarna hade jättekul och va jättetrötta när vi åkte därifrån! Vi svängde förbi Anders, Petra och Elva det va så längesen vi träffades:)

Sen har vi valpar till salu!!! Dom är tysta, märks inte, hårar inte behöver ingen motion el mat! Kan det bli bättre???
Shakira har skenvalpat och det är så jobbigt för hon har sina valpar i vårat sovrum och piper hela tiden om vi stänger dörren så hon inte kommer in:( men jag ska säga att denna natt har varit bättre så det är kanske övergående nu!

Undra om det regnar ute??? Annars skulle jag kunna hänga ut lite tvätt:) det torkar på nolltid när det blåser!
Ska kolla upp det och sen är det väl dax för frukost så får vi se vad denna dag har att erbjuda:)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja visst är det härligt med fint väder... men det är ju bra att vara förberädd när det vänder... Mycket skönare att åka båt när solen skiner.

Ja, ladda ordentligt till blodomloppet... då är sommaren nästan slut (FY UCH)=D



Må så gott.

2009-06-14 @ 21:34:40
URL: http://jew75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0