Slut

På semestern men det har varit så skönt att vara ledig:) vara med familjen och vänner! Så det känns lite motigt att börja jobba igen, men samtidigt skönt att få lite rutin igen.
Och inte vara en fegis längre ;) el hur Anni!

Malin, Morgan, Petra och Elva kom och grillade dagen efter jag bloggat. Hade så trevligt och grabbarna har hittat en ny kompis i Malin. Vi grillade och åt sedan efterrätt så gott så:)
Senare den veckan kom Anni, Malin, Petra, Elva och Andrers hit och det blev grill då med:) Senare den kvällen kikade en polis in på altanen och pojkarna va som statyer:) dom har pratat mkt om det efteråt men just då va det så häftigt så dom visste inte va dom skulle säga el göra;)
Det va vattenkrig på altanen, och jag hamnade i skottlinjen när Malin och Jonathan kom krypandes efter häcken:) Anders hade oss i sitt våld med vattengeväret, jag skulle langa vattenballonger till Anni och Malin men va lite för trög så Anders hann in och ha sönder den innan jag hann göra ngt:) En så rolig kväll:)

Och världens bästa Anni har fått med mig och tränat:) TACK! Det har gett mersmak, hon är inte lika hård som min bror iaf!!! Han och jag va ute och sprang jag trodde jag skulle klappa ihop på slutet han va grym mot mig:)
Anni och jag har tränat Bodypump och det är så skönt speciellt med träningsvärk:P Haha men jag gav mig inte och efter Kolmården igår kände jag att det gett lite... Men mera träning tack;)

Min svärmor sa att dom skulle åka till Kolmården på lördagen och det hörde pojkarna och ville så gärna följa med och det va inga problem bara vi tog egen bil. Packade allt på fredag kväll och lördag morgon rullade vi neråt. Vi blev 11 st så vi hade tre bilar. Jag körde ner och hade svärmor och pojkarna med mig. Grabbarna kollade på film på vägen ner, vi stannade till och tankade oh då passade jag och pojkarna att gå på toa på macken. Dom andra köpte godis:)
Vi fick stoppa efter några mil för då skulle alla utom svägerskan och svärmor kissa:) haha. Sen rullade det på till Kolmårdens djurpark!
Jag och svägerskans man drog vagnarna med packning och pojkarna höll hårt i Bobby, Kenny och Adde, ja Emmy ibland. Dom tyckte det va livet att vara med kusinerna och Adde:) Inte nå gnäll förens runt 14.30 efter delfinshowen, Jonathan sa åt Adde att hålla Emmy i handen när det blev mörkt under showen:) pojkarna gnällde lite för att dom va hungriga och det va vi andra med utom R som kör en kur som man måste ha sån disiplin för att klara av....men det tror jag han gör för han är envis :)
Träffade Bamse och Skalman på Bamses värld där jag, Kenny och pojkarna lekte dom andra tog igen sig.
Kollade på ormar och spindlar mm efter parken sen körde Bobby hem så skönt för mina ögon va trötta efter en heldag med linser. Jonathan tyckte det va kul att Bobby körde och höll sig vaken hela vägen hem, Alexander somnade och sov nån timme. Tack alla för en kanondag:)

Idag har jag fått massage av Anni och det behövdes men det kräver nog några gånger till för att bli bra.
Sen åt vi och Anni spelade Björn Rosenström på gitarr för oss!
Har haft huvudvärk sen massagen men den släppte när jag joggade ikväll:) Fick en bra ide när jag sprang och det ska se till att bli av!!

När jag kom hem sov Jonas tungt bredvid Jonathan i våran säng så det blev ingen wallander film ikväll, men imorgon!
Nu ska jag sova...
Back to work.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0