Ledigt:)

Då har 1:a veckan gått, och fort har det gått. Skönt med helg och nu är jag ledig i 4 dagar:)
Även fast jag jobbat har vi hunnit plocka blåbär och kantareller, Jonathan älskar blåbär han åt säkert 1 liter när vi kom hem. Han och jag njöt av att plocka, Alexander sa snabbt att han va trött på det här och ville åka hem;)

Jonas och Edde åkte uppt ill Vännäs och hämtade en badtunna, så den står här hemma på pooldäck och väntar på att bli klar:) el så är det jag mfl som vill att den ska bli klar.
Jonas har tyvärr fått en skada på sin hornhinna, samma sak som förra året. Idag är det mkt bättre men han har ont och är lite ljusskygg.

Idag va det dagisdag för pojkarna och dom ville tillbaka imorgon så det känns ju kul:) men imorgon är vi lediga!
Och då ska vi städa altanen och kanske lite inne med det som jag inte hinner ikväll;) imorgon kommer Anni, Malin, Morgan, Petra, Anders och Elva hit och äter och förhoppningsvis badar tunna:D

Alla tre pojkarna ligger i sängen och sover så gott:) jag ska städa och ta hand om tvätten.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0